مقاله دانشجویی و تحقیق و پروژه های دانشجویی

مقاله دانشجویی و تحقیق و پروژه های دانشجویی

مقاله دانشجویی و تحقیق و پروژه های دانشجویی

مقاله دانشجویی و تحقیق و پروژه های دانشجویی

» توصیه‌های شرعی ، اخلاقی ، اجتماعی و امنیتی برای کاربران

ازدواج موقت و دائم ، صیغه ، متعه ، همسر موقت ، شریک زندگی ، همسریابی ، همسان گزینیسایت 2همسان در راستای گسترش سنت حسنه ازدواج و تسهیل شوهریابی و همسریابی و همسان گزینی در بین همه ایرانیان در سرتاسر جهان طراحی شده است. اصول اساسی حاکم بر این سایت مطابق با شریعت اسلام و قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و حفظ حرمت ، کرامت ، مشخصات شخصی و حریم خصوصی افراد جزء اولویت‌های اصلی و دائمی این سایت محسوب می‌گردد. کلیه عکس‌ها و محتوای کاربران توسط گروه بررسی کننده سایت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا مغایرتی با احکام شرع مقدس اسلام و قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

ازدواج موقت و ازدواج دائم

این سایت در دو حوزه ازدواج دائم و ازدواج موقت فعالیت می‌نماید و کاربرانی که قصد ثبت نام و استفاده از خدمات این سایت را دارند بایستی به این نکته توجه نمایند.

در این سایت ، کاربران با استفاده از مشخصات ظاهری ، شخصیتی، اجتماعی و ... افراد در حدی که خود کاربران با پاسخ به سؤالات تعیین می‌کنند آشنا می‌گردند و پس از آشنایی با استفاده از سیستم پیام رسانی بین کاربری می‌توانند در حدی که خود مایل باشند به تبادل اطلاعات با سایر کاربران بپردازند.

این سایت همانطور که در شرایط عضویت در سایت نیز ذکر شده است ، صرفا نقش رابط و اطلاع رسان را دارد و کسی را برای کسی پیدا نمی‌کند و فقط بستری را فراهم می‌کند تا کاربرانی که مایل به ازدواج چه بصورت دائم و چه بصورت موقت هستند در سایت ثبت نام نموده و با کاربران دیگر ارتباط برقرار نموده و در صورت توافق ازدواج نمایند.

ازدواج و خوشبختی تمام ایرانیان در سراسر جهان آرزوی قلبی ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد